8D03201 Журналистика

 

Білім беру бағдарламасы

8D03201 Журналистика

Білім саласы

8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

8D032 Журналистика және ақпарат

Білім беру бағдарламаларының тобы

D067 Журналистика және репортер ісі

Мақсаты

Ғылым және ЖОО-дағы білім салаларына төмендегідей істерді атқара алатын кәсіби кадрларды сапалы даярлау:

  • зерттелетін салада диссертацияның ғылыми-теориялық және әдіснамалық негізі ретінде білім жүйесін құру;
  • шынайы және негізделген нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған зерттеудің ғылыми-тұтас үдерісін жобалау және іске асыру;
  • дербестіктің жоғары деңгейін, ғылыми немесе кәсіби мінсіз және жаңа идеялар мен технологияларға тұрақты бейімділігін көрсету;
  • ғылыми және әлеуметтік құндылығы бар ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, шығармашылық, жарнамалық, медиалық жобаларды әзірлеу;
  • ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін пайдалана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде ұсыну және қорғау.

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

180

Берілетін академиялық дәреже

Доктор

Оқытудың нәтижесі

  1. Журналистика саласындағы ғылыми эксперименттерде жаңа әдістер мен жаңа жабдықтарды қолдану.
  2. Ақпаратты басқару дағдыларын көрсету; тарих, журналистика теориясы және шектес ғылымдар бойынша әртүрлі көздерден пайдалы, өзекті және әлеуметтік релевантты ақпаратты талдау және алу.
  3. Репродуктивті-шығармашылық деңгейде журналистиканың қазіргі заманғы мәселелері саласындағы базалық білімді қолдану, оларды ғылым мен білім саласында, ақпараттық өнім өндіру кезінде қолдану мәселелерін шешу кезінде журналистика саласындағы әдіснамалық білімді қолдану қабілеті.
  4. Журналистика бойынша зерттеулерде тиімді және өнімді жаңа әдістерді қолдану; ақпараттық процестер саласында инновацияларды ұйымдастыру және жоспарлау.
  5. Масс-медианың перспективалық жаңа бағыттарына проекциямен ғылыми проблемаларға дербес зерттеулер жүргізу. Ақпараттық, баспа үрдістері мен фактілердің кең спектрі арасындағы өзара байланысты орнату.
  6. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдылықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен салыстыру;
  7. Диссертация тақырыбы бойынша зерттеу үрдісін құру; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында рейтингтік журналдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми нәтижелерді ақылға қонымды және негізді түрде ұсыну.
  8. Жоғары оқу орындарында журналистік пәндер бойынша сабақ өткізу және сабақтан тыс жұмыс жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, оларды сыни ойлауға негізделген білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін қолданады.;
  9. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, студенттік технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары оқу орындарында жоғары сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу.
  10. Ғылыми баяндамалар, мақалалар, конференциялардағы баяндамалар, оқу-зерттеу жобалары, докторлық диссертациялар және т.б. түрінде оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсынуға.
  11. Ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістерді негіздеу; ғылыми мақсаттарды, міндеттерді қалыптастыру және оларды шешу; қазіргі заманғы зерттеу әдістерін сипаттау және талдау үшін пәнаралық білімді журналистік зерттеу процесіне қосу.
  12. Жаңа қиындықтарды барабар бағалау арқылы жағдайды өзгертуге, өзгеретін жағдайларда кәсіби мәселелерді шешуге, «өмір бойы оқыту» қағидатын іске асыруға; әртүрлі мәдениеттердің, конфессиялар мен әлеуметтік топтардың өкілдерімен өзара іс-қимыл жасай отырып, дұрыс, толеранттылықпен өзара қарым-қатынаста интеллектуалды қабілеттерін қолданады.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/doctorate/speciality/1374

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

  1. Вайоминг унверситеті (АҚШ);
  2. Огайо университеті(АҚШ);
  3. Оклахома университеті(АҚШ);
  4. Колумбия университеті (АҚШ);
  5. Аризона университеті (АҚШ);
  6. Дюк университеті (АҚШ);
  7. Лестер университеті (АҚШ);
  8. Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
  9. Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
  10. А. Мицкевич ат. университет (Польша);
  11. Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
  12. Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
  13. Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
  14. ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
  15. М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)