8D02101 Дизайн

 

Білім беру бағдарламасы

8D02101 Дизайн

Білім саласы

8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Дайындық бағыты

8D021 Өнер

Білім беру бағдарламаларының тобы

D035 Сән, дизайн

Мақсаты

Жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласы үшін кәсіби кадрларды сапалы дайындау:

  • диссертацияның ғылыми-теориялық және әдістемелік негізі ретінде өнер мен дизайн саласындағы білім жүйесін құру;
  • жаңа білімді қалыптастыру үшін жобаны тұжырымдау, жобалау және іске асыру;
  • ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, дизайнерлік, ғылыми және әлеуметтік маңызы бар мультимедиялық жобаларды әзірлеу;
  • дизайн саласында, өнерде және онымен байланысты ғылыми-зерттеу салаларында өзін-өзі дамыту

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Кредиттердің көлемі

180

Берілетін академиялық дәреже

Доктор

Оқытудың нәтижесі

  1. Ғылыми жұмыстарының нәтижелерін ұсынудың стратегияларын құру; кең ауқымды іскерлік мәселелерді шешу үшін дизайнерлік ойлауды қолдану.
  2. Жекелеген зерттеушілердің, авторлардың, журналдардың және ғылыми орталықтардың ғылыми салаға сәйкестігін сыни тұрғыдан бағалау.
  3. Дизайн және өнер саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау.
  4. Теориялық құрылымдар мен зерттеу сұрақтарын генерациялау
  5. Жаңа медиа теориясының негізгі алғышарттарын игеру және жаңа медианың даму тарихы мен логикасы туралы түсінік алу; графикалық, мәтіндік, бейне және дыбыстық ақпаратты жинау, өңдеу және құрылымдауға дағдылану; ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып ғылыми жұмыс жасау.
  6. Дизайн саласында сандық технологиялардың көмегімен эксперименттік зерттеулер жүргізу.
  7. Дизайн саласындағы негізгі мәселерді шешуге бағытталған зерттеу сұрақтарын анықтау.
  8. Дизайн саласында пәнаралық зерттеулер жүргізу;
  9. Өзекті дереккөздерді, сондай-ақ ғылыми гипотезаны тұжырымдаудың зерттеу әдістері мен стратегияларын таңдау. 
  10. Басылымға арналған мақсатты журналдарды анықтау, ғылыми-зерттеу нәтижелерін тексеру үшін конференцияларда, семинарларда сөйлеу.
  11. Кәсіби мақсаттар үшін библиометриялық деректерді талдауды қолдана отырып зерттеудің күрделі процесін енгізу және реттеу.
  12. Тұрақты даму стратегиясын жүзеге асырудағы дизайнның маңыздылығын анықтау.

Талапкерлерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/doctorate/speciality/2070

Академиялық қызметі

 

Ғылыми қызметі

 

Халықаралық қызметі

  1. Вайоминг унверситеті (АҚШ);
  2. Огайо университеті(АҚШ);
  3. Оклахома университеті(АҚШ);
  4. Колумбия университеті (АҚШ);
  5. Аризона университеті (АҚШ);
  6. Дюк университеті (АҚШ);
  7. Лестер университеті (АҚШ);
  8. Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
  9. Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
  10. А. Мицкевич ат. университет (Польша);
  11. Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
  12. Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
  13. Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
  14. ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
  15. М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).

Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)