БББ мақсаты
|
Жанжалдың пайда болу табиғаты, оның құрылымы, түрлері, себеп факторлары, әр түрлі салалардағы даму ерекшелігі және жанжалдарды реттеу технологиялары туралы ақпаратты тиімді іздеу қабілеті; жанжалды диагностикалау дағдылары, медиатордың, келіссөзшінің, консультанттың тәсілдері туралы түсінікке ие мамандарды даярлау.
|
Оқыту нәтижелері
|
- жүйелік талдау, сауалнама жүргізу, тестілеу, дерекқорларды жүйелі басқару және т. б. арқылы олардың дамуының әртүрлі кезеңдерінде әлеуметтік-саяси жанжалдарды дербес талдауды жүзеге асыру.;
- қоғамдық-саяси саладағы даулы жағдайлардың алдын алу, реттеу және шешу жөніндегі жобаларды, бағдарламаларды әзірлеу;
- дауларды реттеу және шешу жөніндегі медиаторлық және кез келген басқа қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру;
- жанжалдардың пайда болу, эскалация себептеріне және ықтимал салдарларына сараптамалық баға беру;
- ақпаратты жинау, үлкен деректерді жүйелендірілген талдау (Big data), қоғамдық сауалнама жүргізу, әлеуметтік процестерді зерттеу және т. б. арқылы экономикалық, әлеуметтік-саяси қақтығыстардың салдарын болжау.;
- жүйелік талдау, сауалнама жүргізу, тестілеу, фрейм-талдау және т. б. арқылы қақтығыстарды басқару және шешу саласында стратегиялық және тактикалық сипаттағы ұсынымдарды әзірлеу.;
- жанжалдарды болжауды дербес жасау, жүйелік талдау, сауалнама жүргізу, тестілеу, деректер қорын жүйелі басқару және т. б. арқылы жанжалдарды диагностикалау мен сараптауға қатысу.;
- Конфликтология саласындағы жаңа ғылыми теорияларды, гипотезаларды, идеялар мен тұжырымдамаларды жанжалдарды жүйелеудің, талдаудың және сараптаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып қолданбалы зерттеуді дамыту барысында ұсыну;
- бағдарламалық қамтамасыз ету және т. б. жүйесі негізінде жанжалдардың алдын алу, реттеу және шешу мақсатында деректер базасын құру.;
- келіссөздер жүргізу барысында жанжалдардың алдын алу, реттеу және шешу мақсатында консультациялық қызметтер көрсету және талдамалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
- Конфликтология және онымен байланысты пәндерді ЖОО-да оқыту, оқу жоспарларын, білім беру бағдарламаларын және т. б. құру.;
- арнайы және мамандандырылған емес аудиторияларды түсіндіру мақсатында белгілі бір әлеуметтік-саяси жанжалдарды зерттеу бойынша командада жұмыс істеу.
|