Білім беру бағдарламасы
|
8D02101 Дизайн
|
Білім саласы
|
8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
|
Дайындық бағыты
|
8D021 Өнер
|
Білім беру бағдарламаларының тобы
|
D035 Сән, дизайн
|
Мақсаты
|
Жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласы үшін кәсіби кадрларды сапалы дайындау:
- диссертацияның ғылыми-теориялық және әдістемелік негізі ретінде өнер мен дизайн саласындағы білім жүйесін құру;
- жаңа білімді қалыптастыру үшін жобаны тұжырымдау, жобалау және іске асыру;
- ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, дизайнерлік, ғылыми және әлеуметтік маңызы бар мультимедиялық жобаларды әзірлеу;
- дизайн саласында, өнерде және онымен байланысты ғылыми-зерттеу салаларында өзін-өзі дамыту
|
Оқыту тілі
|
орыс, қазақ, ағылшын
|
Кредиттердің көлемі
|
180
|
Берілетін академиялық дәреже
|
Доктор
|
Оқытудың нәтижесі
|
- Ғылыми жұмыстарының нәтижелерін ұсынудың стратегияларын құру; кең ауқымды іскерлік мәселелерді шешу үшін дизайнерлік ойлауды қолдану.
- Жекелеген зерттеушілердің, авторлардың, журналдардың және ғылыми орталықтардың ғылыми салаға сәйкестігін сыни тұрғыдан бағалау.
- Дизайн және өнер саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау.
- Теориялық құрылымдар мен зерттеу сұрақтарын генерациялау
- Жаңа медиа теориясының негізгі алғышарттарын игеру және жаңа медианың даму тарихы мен логикасы туралы түсінік алу; графикалық, мәтіндік, бейне және дыбыстық ақпаратты жинау, өңдеу және құрылымдауға дағдылану; ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып ғылыми жұмыс жасау.
- Дизайн саласында сандық технологиялардың көмегімен эксперименттік зерттеулер жүргізу.
- Дизайн саласындағы негізгі мәселерді шешуге бағытталған зерттеу сұрақтарын анықтау.
- Дизайн саласында пәнаралық зерттеулер жүргізу;
- Өзекті дереккөздерді, сондай-ақ ғылыми гипотезаны тұжырымдаудың зерттеу әдістері мен стратегияларын таңдау.
- Басылымға арналған мақсатты журналдарды анықтау, ғылыми-зерттеу нәтижелерін тексеру үшін конференцияларда, семинарларда сөйлеу.
- Кәсіби мақсаттар үшін библиометриялық деректерді талдауды қолдана отырып зерттеудің күрделі процесін енгізу және реттеу.
- Тұрақты даму стратегиясын жүзеге асырудағы дизайнның маңыздылығын анықтау.
|
Талапкерлерге
|
https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/doctorate/speciality/2070
|
Академиялық қызметі
|
|
Ғылыми қызметі
|
|
Халықаралық қызметі
|
- Вайоминг унверситеті (АҚШ);
- Огайо университеті(АҚШ);
- Оклахома университеті(АҚШ);
- Колумбия университеті (АҚШ);
- Аризона университеті (АҚШ);
- Дюк университеті (АҚШ);
- Лестер университеті (АҚШ);
- Стамбул мемлекеттікуниверситеті (Түркия);
- Санкт-Петербург мемлекеттікуниверситеті (Ресей);
- А. Мицкевич ат. университет (Польша);
- Халықаралық журналистика университеті (АҚШ);
- Пенза федералдықуниверситеті (Ресей);
- Теледидаржәнерадиохабарқызметкерлерініңбіліктілігінарттыру институты (Ресей);
- ЕуразияХалықаралықтеледидаржәне радио академиясы;
- М.Ұлықбекат. Ташкент мемлекеттікуниверситеті (Өзбекстан).
|
Сапаны қамтамасыз ету (аккредиттеу, рейтинг, жұмыс берушілермен жұмыс)
|
|