6B03102 Мәдениеттану

Білім беру бағдарламасының атауы

6B03102 Мәдениеттану

Білім саласы

6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат

Дайындық бағыты

6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Білім беру бағдарламаларының тобы

B039 Мәдениеттану

БББ мақсаты

Білім беру және ғылыми бағдарламаларды іске асыру форматында мәдени процестерді талдау үшін әдістемелік нұсқауларға сәйкес теориялық, ғылыми ақпараттарды қолдануға қабілетті мәдениеттану саласындағы мамандарды сапалы дайындау.

Білім беру бағдарламасы сыни ойлау қабілеті бар маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік-мәдени фактілерді объективті бағалауға және талдауға қабілетті; мәдениеттану саласындағы кәсіби және теориялық және әдістемелік мәселелерді шешу; идеологиялық, моральдық және азаматтық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау; теорияға, әлемдік мәдениет тарихына, мәдениет философиясына, кәсіби қызметте ұлттық мәдениетке сәйкес теориялық және әдістемелік принциптер мен әдістерді қолдануға; мәдениет саласында кеңес алу; Мәдениет саласындағы өзекті теориялық және қолданбалы мәселелерді шешуде өзекті мәселелерді шешуге, қазіргі заманғы мәдениет проблемаларына қатысты өз пікірін негіздей отырып, пікірталасқа қатысуға қабілетті; командада жұмыс істеу.

Оқыту тілі

орыс, қазақ

Кредиттердің көлемі

240

Берілетін академиялық дәреже

Бакалавр

Оқыту нәтижелері

  1. Әлемдік мәдениет пен өркениеттің даму тарихын, олардың мәдени генезисі мен құндылықтарының алуан түрлілігін философия мен мәдениет теориясы мен әдістерін қолдана отырып талдау;
  2. Мәдени кодты сақтау жолдарын жасау үшін жетекші мәдениеттанулық мектептер мен тұжырымдамалардың негізгі ұғымдарына, принциптерне, терминдеріне, проблемаларына, артефактілеріне және үлгілеріне сүйене отырып, олардың теориялық және әдіснамалық базасын қолдану;
  3. Мәдениеттердің сұқбаттастығы мен ынтымақтастық бағдарламасын жүзеге асыру үшін қазіргі Батыс пен Шығыстың, оның ішінде отандық мәдениеттің дамуының жалпы заңдылықтарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
  4. Жаһандық және еуразиялық тарихи процесс жағдайында қазақстандық даму моделінің сәттілік факторларын анықтау үшін дәстүрлі және қазіргі қазақ, түркі мәдениеті мен өркениетінің қалыптасу ерекшеліктерін бағалау;
  5. Жаппай және тұтынушылық мәдениеттің қалыптасуының себептері мен нақты тарихи жағдайларын, бұқаралық мәдениеттің тілі мен мәтініне (бұқаралық әдебиет, кино, музыка, жарнама) өзіндік көзқарасын қалыптастыру үшін этикалық және эстетикалық құндылықтар жүйесін түсіндіру;
  6. Әлемдік, аймақтық, жергілікті деңгейдегі заманауи мәдениеттің негізгі тенденциялары мен динамикасын, заманауи мәдениеттің қалыптасуын, қазіргі заманғы өнердегі дәстүрлер мен инновациялардың диалектикасын, қазіргі өнер тілінің ерекшеліктерін бағалау;
  7. Қазіргі Батыс Еуропа мен Азияның қазіргі заманғы өнеріндегі негізгі жанрлар, стильдер, тенденциялар, мәдениеттің әртүрлі түрлеріндегі сұлулықты түсіну ерекшеліктері, оларды зерттеу принциптері мен әдістерін қолдана отырып, ақпаратты талдау, жіктеу, салыстыру;
  8. Аксиологиялық және психологиялық әдістер негізінде медиа-мәдениетті, заманауи коммуникациялық модельдер мен олардың адамның мінез-құлқы мен құндылық бағдарларына әсер ету арналарына аналитикалық және болжамдық сараптама жүргізу;
  9. Гендерлік, феминистік мәдениеттанудағы әртүрлі теориялық, әдіснамалық көзқарастардың негіздерін объективті түрде бағалау, гендерлік саясат қағидаттарына негізделген гендерлік теңдіктің бұзылуын сыни және тәуелсіз талдау;
  10. Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен танымал, жастар мәдениетін мәдениеттану негізінде отандық және заманауи батыс мәдениеттеріндегі субмәдениетті субъектілерге мониторинг, сараптама жүргізу, мәдени саясат қағидаттарына негізделген және маргиналды топтармен жұмыс жасауда мәдениет динамикасындағы жастар факторларын бағалау;
  11. Қазіргі заманғы мифтердің қалыптасу әдістерін, бұқаралық ақпарат құралдарында, теледидардағы, саясаттағы мифологизацияның көріністерін, бақылау, сараптама, іс жүргізу әдісімен қазіргі қоғамның ұйымдастырушылық және корпоративті мәдениетінде жаңа ырымдардың пайда болуын талдау;
  12. Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып семиотикалық, этнографиялық, этнологиялық, далалық әдістерге негізделген әлеуметтік-мәдени зерттеулердің нәтижелерін тәжірибе жүзінде қолдану бойынша мәселелер мен шешімдерге қорытынды жасау

Оқуға түсушілерге

https://welcome.kaznu.kz/kz/education_programs/bachelor/speciality/1369