Бакалавриат

Білім беру бағдарламасы 

6B10107 Қоғамдық денсаулық сақтау 

Дайындық бағыты

6B101 Денсаулық сақтау

Білім беру бағдарламаларының тобы

B089 Қоғамдық денсаулық

БББ мақсаты

Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау..

Оқыту мерзімі 

4 жыл

Оқыту тілі

орыс, қазақ, ағылшын

Оқытудың нәтижесі

  1. Денсаулық сақтаудың өзекті мәселелері мен даму перспективаларын олардың жұмыс істеуінің экономикалық және саяси тетіктерін, реттеудің құқықтық және этикалық нормаларын негізге ала отырып талдай алады..
  2. Халықтың денсаулығы қауіп факторларын анықтауға және бағалауға, нақты жағдайға байланысты гигиеналық оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін таңдауға қабілетті.
  3. Аурудың пайда болуын қоршаған, өндірістік немесе тұрмыстық ортаның қолайсыз факторларының әсерімен байланыстыруға және ортаның адам денсаулығына теріс қолайсыз факторларын болдырмау жөніндегі іс-шараларды ұсынуға қабілетті.
  4. Эпидемиологиялық қағидаларды пайдалана отырып, зерттеу жоспарын жасауға, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу гипотезасын құруға, статистикалық критерийлерді таңдауды негіздеуге қабілетті.
  5. Тұрғын үй, қоғамдық ғимараттарды, медициналық ұйымдар мен қоршаған орта объектілерін (су, ауа, топырақ) санитариялық-гигиеналық бағалауды жүзеге асыруға және оларды қорғау жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қабілетті.
  6. Денсаулық сақтаудағы қазіргі заманғы этикалық мәселелерді сауатты және өз бетінше талдауға, Қоғамдық денсаулық сақтау тәжірибесіндегі әртүрлі жағдайларды өлшеуге және этикалық талдау жүргізуге қабілетті.
  7. Инфекциялық және паразиттік ауруларға мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыруға, инфекциялық аурулар ошақтарына эпидемиологиялық тексеру жүргізуге, инфекциялық аурулар жағдайларына тексеру жүргізуге қабілетті.
  8. Экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтының дұрыс құрылымын қалыптастыруға және оны іс жүзінде іске асыруға, денсаулықты басқарудың іс-шаралар жоспарын әзірлеуге, оның нәтижелерін бағалауға және қажет болған жағдайда түзетулер енгізуге қабілетті.
  9. Медициналық ұйымдар жұмысының сапасы мен тиімділігін бағалау үшін денсаулық сақтауда қабылданған нормативтік құжаттаманы (ҚР заңдары, техникалық регламенттер, халықаралық және ұлттық стандарттар, бұйрықтар, ұсынымдар, терминология, қолданыстағы халықаралық жіктемелер) пайдалануға қабілетті.
  10. 10.  Денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған және салауатты өмір салтын қалыптастыруды қамтитын маркетинг принциптерін ескере отырып, іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
  11. 11.  Медициналық-демографиялық көрсеткіштерді, сырқаттанушылық, мүгедектік және дене дамуының көрсеткіштерін, сондай-ақ медициналық ұйымдардың қызметін талдау және бағалау, медициналық көмекті жоспарлау үшін қоғамдық денсаулықтың басқа да көрсеткіштерін есептеуге және түсіндіруге қабілетті.
  12. 12.  Салауатты өмір салты туралы халықтың хабардарлығын арттыру үшін қазіргі заманғы байланыс арналары мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалануға қабілетті.

 

Білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Дайындық бағыты

6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау

Білім беру бағдарламаларының тобы

B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

БББ мақсаты

«Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасының мақсаты - жаңа формация мұғалімдері, таңдаған спорт түріне жаттықтырушылар, ғылыми-педагогикалық міндеттер мен мәселелерді халықтың денсаулығын жақсарту, дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық іс-әрекеттерді, оның ішінде сабақ өткізуді қоса алғандағы сапалы дайындық. әр түрлі санаттағы студенттермен дене шынықтыру, медициналық дене шынықтыру және спорттық дайындықты оқытудың жаңа технологияларын педагогикалық процеске енгізу; Кәсіби қызметте қажетті білім мен дағдыларды іс жүзінде қолдануға.

Оқыту мерзімі

4 жыл

Оқыту тілі

орыс, қазақ

Оқытудың нәтижесі

  1. ON1. этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениеті, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдары мен формалары туралы ақпараттарды талдау және жинақтау; дене шынықтыру және спорт саласында, патриоттық тәрбиелеу үшін қатысушылардың жеке ерекшеліктері жайында алынған рухани құндылықтарды, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру, қажеттілік, тұрақты дене шынықтыру сабақтарында жинақталған білімді көрсете білу.
  2. ON2. халықтың әр түрлі топтарының саналы түрде дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру және мотивациялық құндылық бағдарлау және салауатты өмір салтын орнату үшін Қазақстанның экономикалық, саяси және әлеуметтік мәселелерін бағалау.
  3. ON3. дене шынықтыру-спорттық саланың анатомия-морфологиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және адамның жынысы мен жасын ескере отырып организмге әсер ету сипатын анықтау;
  4. ON4. дене шынықтырумен шұғылданатын қатысушылардың және спортшылардың көпжылдық дайындық кезеңіндегі дайындығы мен жаттығу процесін бақылау және түзету, жоспарлаудың дағдысы мен білімін, дене шынықтыру және спорт әдістері мен тәсілдерін қолдану;
  5. ON5. Ағзаның даму заңдылықтары, дидактиканың принциптері және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатын адамдардың организмнің даму ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізіп, жаттығулар өткізеді.
  6. ON6. әртүрлі жыныстағы, спорттық дәрежедегі адамдардың организміне әртүрлі қарқындылық пен бағыттағы дене жаттығуларының әсер ету ерекшелігін және сол алған білімді БЖСМ, мектептерде оқу-жаттықтыру сабақтарын жоспарлау кезінде және құрама командаларды жарысқа дайындау кезінде көрсете білу
  7. ON7. әртүрлі жастағы және жыныстағы адамдармен жаттығу, сауықтыру және қалпына келу бағыттағы сабақтарды өткізу кезінде салауатты өмір салты дағдысын қалыптастыру үшін таңдаған спорт түріндегі әдістерді қолдану; таңдаған және базалық спорт түрлері бойынша жарысты ұйымдастыру және төрешілік жүргізу;
  8. ON8. техникалық және тактикалық, дене қабілетін және функционалдық күйін бағалау, әдістер физикалық жаттығулар мен массаж орындау.
  9. ON9. кәсіби сала процесі кезінде қауіпсіздік техника талаптарын қамтамасыз ету, гигиеналық және санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау, жарақаттанудың алдын алуды өткізу, алғашқы дәрігерге дейінгі көмекті көрсету
  10. ON10. жаттығу процесінің, дене шынықтыру-спорттық ұйымдастыру саласы жоспарлауын іске асыру және әдістемелік қамтамасыз ету, тіркеу мен есепті өткізу,
  11. ON11. сынақтан өткен әдістемелерді қолдана отырып дене шынықтыру және спорт саласының әртүрлі тиімділігін анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді жүргізу; инновациялық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, сондай-ақ олардың нәтижелерін кең ғылыми қауымдастыққа жеткізу, шағын ұжымдардың жұмысына басшылық жасау
  12. ON12. ақпаратты жинақтау мен талдау, инновациялық технологияларды енгізу, стандартты емес шешімдерді пайдалану арқылы спорттық, физикалық дайындықтар міндеттерін шешу.