Халықаралық журналистика апталығы аясында
05.03.2020
Көрулер: 2290
«Халыкаралык журналистика» апталығы аясында 02.03.2020-06.03.2020 ж. Шеберлік сыныбы: «Медиалық жарнаманың тиімді матрицасы: стратегия, тактика, орналастыру, post-campaign». Omnicom Group Inc трансұлттық коммуникациялық холдингінің бөлімі Optimum Media Eurasia бизнесті дамыту бойынша директоры Анна Тютькова және стратегиялық директоры Ольгf Киселева.
05.03.2020 жылы сағат 11.00, 230 аудитория, журналистика факультеті.
Ұйымдастырушы: ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедраcs6 Профессор Шыңғысова Н.Т.