Халықаралық журналистика апталығы аясында

05.03.2020

Көрулер: 2290

«Халыкаралык журналистика» апталығы аясында 02.03.2020-06.03.2020 ж. Шеберлік сыныбы:  «Медиалық жарнаманың тиімді матрицасы: стратегия, тактика, орналастыру, post-campaign». Omnicom Group Inc трансұлттық коммуникациялық холдингінің бөлімі Optimum Media Eurasia бизнесті дамыту бойынша директоры Анна Тютькова және стратегиялық директоры Ольгf Киселева.

05.03.2020 жылы сағат 11.00, 230 аудитория, журналистика факультеті.

Ұйымдастырушы:  ЮНЕСКО, халықаралық журналистика және қоғамдық медиа  кафедраcs6 Профессор Шыңғысова Н.Т.