2.2. Академиялық саясат принциптері

Академиялық саясаттың негізгі қағидалары оны ережелер мен көзқарастар жүйесінде жүзеге асыруды қамтамасыз етеді.

  1. Университеттің білім беру қызметі (білім беру және оқыту) сапасының әлемдік білім стандарттарына сәйкестігі қағидасы.
  2.            Осы принцип тұрғысынан білім беру бағдарламаларының мазмұны мен жүзеге асырылу процесі жаңаруда. Білім беру бағдарламасы оқудың қол жеткен нәтижелерімен өлшенетін тиісті біліктілік деңгейін қамтамасыз етуге арналған және біліктілік талаптарының жүйесі ретінде нәтижеге қол жеткізуді қамтамасыз ететін бағдарламаның мазмұны халықаралық деңгейде танылған ғылыми білімге негізделуі керек.

  3. Білім алушыға бағытталған оқу процесінің принципі
  4.          Осы принцип білім беру процесінің келесі параметрлер бойынша сәйкестігін көздейді:

    - тиімді оқыту әрекеті арқылы оқытушылар мен білім алушылардың жеке ұмтылыстары мен әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыруда белсенділігін арттыру үшін білім алушыға бағытталған оқу ортасын қалыптастыру;

    - білім беру бағдарламаларының білім алушыға бағыты: білім беру бағдарламасы мәлімдейтін, өзгеріп жатқан еңбек нарығында қажет болатын білім алушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру параметрлерінде күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізу;

    - жоғары білім деңгейлерінің біліктілік талаптарына, заманауи еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес оқу нәтижелерін қалыптастыруда оқытушылардың, білім алушылардың, жұмыс берушілердің бірлескен жұмысын жақсарту, халықаралық жетістікке жеткен қазіргі ғылыми біліммен қамтамасыз ету;

    - икемді білім беру жолдары негізінде оқу процесін жекешелендіру;
    - азаматтардың барлық санаттары үшін жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кең инклюзивтілікті қамтамасыз ету негізінде қол жетімділігі.

  5. Білім, ғылым және өндірістің интеграциялану принципі білім беру бағдарламасының жүйелік мазмұны, ғылым мен өндіріс, әсіресе жоғары технологиялар арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз етеді. Принципті іске асыру:
  6. - салалық құрылымдар мен кәсіби стандарттар негізінде әзірленген университеттің практикалық типтегі білім беру бағдарламаларын көбейту;

    - салалық біліктілік кәсіби стандарттарына сәйкес ИИДМБ басымдықты секторларында білім беру бағдарламаларын әзірлеу;

    - жетекші шетелдік серіктес университеттермен және ғылыми орталықтармен бірлескен білім беру бағдарламаларын жасау;

    - күтілетін оқу нәтижелерінің шеңберін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған білім беру бағдарламаларында пәнаралық және транспәндер санының көбеюі, бұл түлектердің бәсекеге қабілеттілігін арттырады және өмір бойы жеке білім берудің келесі кезеңі үшін негіз бола алады.

  7. Өмір бойы білім алу қағидасы
  8. Осы қағидатты іске асыру саясаты:

    - академиялық бағдарламаны жүзеге асыру барысында алынған несиелерді елдің басқа ЖОО-да, оның ішінде шетелдерде мойындадыу;

    - жаңа академиялық және кәсіби мақсаттарға жету үшін шетелдік университеттер берген біліктілікті мойындауды;

    - барлық санаттағы азаматтар үшін заманауи білім беру технологиялары негізінде қашықтықтан (ашық онлайн-курстар арқылы қашықтыққа және т.б.) оқытуда жоғары білімнің қол жетімділігі, ашықтығы және массасын;

    - өзін-өзі бағалау қабілетін қалыптастыруды, үнемі кәсіби өсуге қол жеткізуді; кейінгі жеке білім беру траекториясын анықтауды, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлықты анықтауды қамтамасыз етеді.

  9. Білім беруді интернационализациялау принципі
  10.          Бұл қағида университеттің халықаралық білім беру қызметінің түрлері мен формалары жүйесінде жүзеге асырылады, бұл оның әлемдік білім беру процесіне ену фактісімен расталады. Университет үшін ең перспективалы және маңыздысы:

    - білім сапасын қамтамасыз ететін халықаралық еуропалық желілердің мүшелері болып табылатын агенттіктерде білім беру бағдарламаларын халықаралық аккредиттеу;

    - бірлескен оқу бағдарламалары бойынша (қос дипломды білім беру) шетелдік серіктес университеттермен білім беру саласындағы ынтымақтастық;

    - университетте оқитын шетелдік азаматтардың үлесінің артуы;- жетекші басқаруға және оқу пәндерін ағылшын тілінде оқытуға шетелдік мамандарды тарту;

    - студенттер мен оқытушылардың кіріс және шығыс академиялық ұтқырлығы;

    - трансұлттық және трансшекаралық білім түріндегі білім беру қызметтерінің экспорты.

  11. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің әлеуметтік өлшемін жақсарту принципі.
  12. Бұл принцип барлық әлеуметтік санаттағы білім алушыларға жоғары сапалы және жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуы үшін тең жағдайларды қамтамасыз етуге бағытталған:

    - азаматтардың барлық санаттары үшін білімнің ашықтығы мен қол жетімділігі, мүгедек білім алушыларға қолдау көрсету;

    - дарынды адамдар мен мүгедектерге арналған заманауи білім беру бағдарламаларында инклюзивті білім беру практикасын кеңейту;

    - оқу процесін саралау және жекешелендіру негізінде оқытудың ауыспалы модельдерін құру және енгізу;

    - білім беру ресурстарына тең қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін арнайы ақпараттық-коммуникациялық алаңдар негізінде инклюзивті білім беру ортасын қалыптастыру, әлеуметтік әлсіз топтардың студенттеріне педагогикалық қолдау және кеңес беру;

    - арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттер үшін сабақтарға бірдей жағдай жасау және кедергісіз қол жеткізу (лифт, пандус, эскорт және т.б. қажеттілігі);

    - аймақтағы және толық емес отбасылардан шыққан білім алушыларға академиялық ұтқырлықты қолдау.

  13. Педагогикалық инновацияны қолдау қағидаттары:
  14. Білім беру бағдарламаларының мазмұнын жаңғырту оқытушылардың педагогикалық қызметін бағалаудың төмендегідей заманауи басымдықтарын анықтады:

    - оқытудан күтілетін жетістіктерге тың әдіс-тәсілдер арқылы қол жеткізуді   қамтамасыз ету;

    - жаңа зерттеу тұжырымдамалары мен педагогикалық жаңашылдықты   генерациялау;

    - оқытушыларды өзін-өзі жетілдіруге ынталандырып, мансаптық өсу бағыттары мен академиялық ұтқырлық бағдарламаларын жүзеге асыру;

    - транспәндік білім беру бағдармаларды жасап, оны жүзеге асыруға қатыса алуы.