Коронавирус: қазақстандық брендтер қалай қабылдауда және қандай әрекеттер жасауда.

25.04.2020

Көрулер: 260

  Бүгін, ЮНЕСКО халықаралық журналистика және қоғамдық медиа кафедрасының аға оқытушысы, Kcell бизнес-жаттықтырушысы Салтанат Бердіқұлова тәжірибелі PR мамандарымен онлайн-дәріс өткізді.

Онлайн дәріс 3 курс студенттеріне «Коммерциялық PR» және «Беделді басқару» бағыты бойынша вебинар форматында өтті.
 
Тақырыбы: «Қазақстандық брендтердің коронавирусқа реакциясы. Дағдарысқа қарсы коммуникациялар »
Бірінші спикер Анастасия Немцова, Chocofamily холдингінің PR-менеджері осы кезеңдегі бірнеше маңызды қадамдар туралы айтып өтті:
1) Холдинг БАҚ және блогерлермен онлайн-конференция өткізді. Модератор ретінде Әлішер Елікбаев жүргізді. Бұл сыртқы коммуникациялар үшін нарыққа Chocotravel және Aviata әуе билеттерін сатуға қатысты брендтердің жағдайын түсіндіру, оның ішінде тәуекелдерді азайту бойынша холдингтің әрекеттері туралы түсіндірудің алғашқы маңызды қадамы болды;
2) PR тобы холдингтің негізгі хабарламаларын келісілген форматта жеткізу үшін клиенттермен өзара әрекеттесетін электрондық пошта маркетингтері, SMM және басқа қызметтер үшін бірыңғай байланыс құжатын жасады;
3) Ішкі коммуникацияларды құру үшін біз холдингтің қызметкерлері үшін жабық инстаграм парағын жасадық. Онда менеджмент тобы ақпараттық және ойын-сауық тікелей эфирлер жүргізеді, жаңалықпен бөліседі және команданы қолдайды.

Екінші спикер, Kolesa Group өнімдерінің PR-менеджері Кристина Никулина дағдарысқа қарсы коммуникацияны құрудағы қадамдарымен бөлісті:

1) Қызметкерлермен барлық жедел байланыс Telegram-дағы каналдар арқылы өтеді. Бұл корпоративті жаңалықтар бар арна, бас директордың арнасы, бейресми байланыс үшін чат-чат;

2) Командада флеш-мобтар іске қосылды, онда қызметкерлер үйдегі жұмыс үстелінің фотосуреттерін бөлісті, позитивті рухты қолдау үшін әзіл-оспақ жинады;

3) Kolesa.kz веб-сайтындағы тұтынушыларға көмектесу үшін, әзірлеушілер карантинге қойылған қалаларда сапарға шығуға рұқсаты / тыйым салынған мемлекеттік нөмір таңбаларын тексеру қызметін іске қосты;

4) Қызықты факт: төтенше жағдайға байланысты компания барлық билеттер сатып алынған Kolesa Conf IT оқиғасынан бас тартуға мәжбүр болды. Пиар бағыты жағымсыз жақтарды жою үшін көптеген сыртқы медиа платформаларда, соның ішінде әлеуметтік желілерде белсенді түрде сөйлесуге мәжбүр болды. Іс-шара тоқтатылған жоқ, бірақ қайта жоспарланған. Ол онлайн форматқа көшірілмейді, ол офлайн режимде өтеді, өйткені іс-шараның басты идеясы IT мамандарының «тікелей» желісі.

 

Жалпы, қазіргі дағдарыс бұрынғыдай емес. Көптеген дағдарысқа қарсы бағдарламалар мен PR-құжаттар тиімсіз болды, ал PR-драйверлер коммуникацияны «жолдағы» жағдайға, кейде әр екі сағат сайын бейімдеуге мәжбүр болды.

Онлайн лекциядан кейін студенттер пікірлерімен бөлісті және спикерлерге тәжірибелері үшін алғыс білдірді