ҚОТ қолдану арқылы оқытудың басымдылығы

 

Қаржылық сұрақ


Көпреттік зерттеулер нәтижесі бойынша ҚББТ пайдалану басқа қалаға барып келу және тұрақтау шығынын 50 пайызға азайтады (Халл, 1997). Студентке жолға, жатын орынға ақы төлеудің қажетті жоқ, шетледің студенті болған жағдайда визаға және шелелпаспортына шығынданудың қажеті жоқ. Егер жеке бірі мамандықты ақылы түрде  күндізгі оқытуды және қашықтықтан оқытуды салыстырсақ, екіншісі  арзанырақ болады.

 

Шетелдік тәжірибе


Егер біз шетелдік тәжірибелерге жүгінсек, АҚШ-да білім беру қызыметінің 51 % интернет арқылы іске асатынын байқайыз. Америкалық жоғарғы оқу орындарында барлық студенттер  ең болмағанда 1 курсты интернет технологиялары арғылы оқуға міндетті.

 

Уақыт үнемділігі


Флетчердің зерттеуі бойынша, электронды оқу жоғарғы оқу орындарындағы дәстүрлі оқуға қарағанда 35 %- дан 40 %-ға дейін уақытты үнемдейді.

 

Өз қарқыныңмен оқу мүмкіндігі


Қашықтықтан оқитындар өзінің курстастарынан қалып қоямын деп аландаудың қажеті жоқ. Өткенді қайталау, видео-дәрістерді бірнеше рет көру, оқытушы арасындағы хат алмасуды шығарып алу, сонымен қатар өзің білетін тақырыптарды қалдырып кету мүмкіндіктері  қарастырылған.  Ең бастысы аралық және шешуші сынақты үлгерімді тапсыру керек.

 

Жекеше ыңғайын табу


Дәстүрлі оқу үрдісі бойынша оқытушыға топтағы әр білім алушыға қажетті көңіл бөлу және әр білім алушының ыңғайына көну қиындау. Ал қашықтықтан оқыту технологиясын пайдалану оқытушымен білім алушы арасындағы жұмысты жекешелендіреді.